justin&beliebers&fans&music&apple
justin&beliebers&fans&music&apple
im belieber برای خرید اپل ایدی و ایدی یاهو با نازلترین قیمت به ادرس یاهوی pasarbest79@yahoo.com پیام یا به شماره 09378035061 در وایبر یا sms بدهید
 

Konect

برنامه Konect به تازگی مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است به طوری که در ابتدای عرضه آن ما به عنوان اولین فروشگاه ارائه این سرویس،  وادار به تهیه کدهای اکتیویشن این برنامه شدیم. اما واقعاً این همه استقبال برای چه بود؟ به این دلیل که برنامه نام برده دوای درد بسیاری از کاربران اپل است. 

با استفاده از این برنامه می توانید قابلیت تمـاس را در آیپاد و آیپد خود بیاورید و یا آیفون آنــلاک خود را دو سیم کارته کنید و یا در صورتی که آیفـون شما لاک است و هزینه آنلاک آن بالاست (و یا آنلاک نمیشود) از این طریق و با خرید کد اکتیـــویشن برنامه کانکت این امکان را برای دیوایس اپلی خود فراهم کنید. شاید شما هم تا به حال راهـی برای رفع این مشکل نداشتید و یا تنها راه آن را خرید GMate می دانستید، جی میتی که در بازار ایـران قیــمتی معادل 200 الی 250 هزار تومان است و همیشه محدودیت ها، قطعی ها و دردسرهایی نیز داشته در حالی که اکنون با برنامه کانکت می توانید تنها با 50 هزار تومان، این قابلیت ها را به دیوایس خود اضافه کنید.

در همین ابتدا توضیح می دهیم که نصب این برنامه از طریق سیـــدیا بوده به این خاطر برنامه تنها بر روی دیوایس های جیـلبریک شده در iOS 7 و iOS 6  قابل نصب است  اما کلیه دستگاه های جیلبریک شده در این ورژن ها از جمله آیفون 5 اس و 5 سی، آیپد ایر و آیپاد 5 را پشتیبانی خواهد کرد.

راهنمای مشاهده اخبار و آموزش به کمک QR Code

Konect

روند کار برنامه کانکت چگونه است؟

  • این برنامه با اتصال یک موبایل (آیفون و یا سایر گوشی ها) به دیوایس فعلی شما امکان برقراری و یا دریافت تماس و یا استفاده از اینترنت سیم کارت را برای شما مقدور خواهد ساخت. اگر شما یک آیپاد در کنار موبایل خود دارید و از کار کردن با آیپاد خود بیشتر لذت می برید می توانید از طریق این برنامه تمــاس های خود را نیز با آیپاد خود برقرار کنید و یا اگر شما یک آیفون دارید میتوانید از طریق موبایل دوم خود آیفون خود را دو سیم کارته کنید.
  • همانطور که متوجه شدید وجود یک موبایل دارای بلوتوث در روند کار الزامی است. پس اگر مایل به اتصال دیوایس اپل خود با موبایلی غیر از آیفون را دارید، باید بلوتوث دیوایس خود را نیز از قبل راه اندازی کنید که میتوانید از فروشگاه iBlueTooth.ir اقدام به خرید لایسنس اورجینال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کد فعالسازی توییک Konect می توانید به سایت iKeyPad.ir مراجعه کنید. امیدوار هستیم از این توییک استقبال کنید تا ما برای اضافه کردن امکانات جدید به آن یعنی ارسال و دریافت اس ام اس نیز با برنامه نویس آن رایزنی کنیم

 

منبع:iKeyPad.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.